new plans, new adventures

Hej på er!! Mina planer för sommaren har blivit ändrade... Eftersom jag missade två kurser pga utbytesåret (spanska och geografi) måste jag läsa dom i höst under 10 veckor. Spanska har jag inte läst på två år så hur mycket jag jag av de kan man ju undra! Därför ska jag i sommar åka till spanien på nåon språkkurs i 4-6 veckor!! Inte en språkresa dårå eftersom att jag är 19 i sommar! Utan det är för äldre ungdomar och vuxna. Jag kommer åka själv och förhoppningsvis träffa sköna människor där! Känns jäkligt coolt dock! Ett äventyr, precis vad jag behöver! Sen får jag jobba stenhårt i höst så att jag kan tjäna pengar till nästa äventyr!!
 
bild från när jag och elin va på malta!
Publicerat i Vardag
#1 / / Felicia Forsgård:

Spännande med en språkkurs!! Själv ska jag iväg på språkresa i sommar. Jättefin blogg förresten, kram!!