Light up the sky

 
Hej på er! En bild från några veckor sedan när jag var i kungsan på kvällen! Idag hade jag två redovisningar/tal! Båda gick bra och att vara ledig nu känns väldigt skönt! 'Lovet' började på ett bra sätt, med bra betyg! Just nu känner jag mig trött och hängig dock... Som de senaste två veckorna! Peppar peppar att jag blir helt frisk snart!! Ledigheten ska iaf spenderas med plugg! I helgen ska jag på matteintensiv! Annars blir det plugg på egen hand samt städning, tvätta fönster osv för lite extraknäck! Känner att plånkan ekar tom nu i studenttider! Livet... Men ser fram emot alla roligheter som står på schemat också och hoppas på att jag mår bättre snart! Även om bihålorna gjorde lite ont ett var det ingen bihåleinflamation men tar sinuprett(?) och astmamedicin av högre dos för att denna förkylning ska puts veck!! ♥
Publicerat i Vardag
#1 / / angelicasvarld.blogg.se:

Men vilken vacker bild!