Future

Hej på er! Idag är det 36 dagar kvar tills studenten. För min del är skolan inte riktigt slut där då jag saknar några kurser i och med utbytesåret osv. Men studenten är här snart. Slutet är nära. Jag  är så taggad. Vet att många känner blandade känslor inför studenten och skolslut. Jag känner bara extrem jävla lycka att det är över. Har aldrig varit ett fan av skolan så det kommer bli underbart. Kompisarna kommer jag ju träffa ändå? Så hellre utanför skolan hah! I höst kommer jag läsa klart mina sista kurser och utöver de försöka jobba (måste hitta ett jobb asap)!!! Måste tjäna pengar till mina framtida resor. Har många önskningar men något som är lite spikat är väl ändå resandet med mina kusiner. Förhoppningsvis så kan vi ta våra väskor och bege oss mot varmare breddgrader snart som möjligt, men några månader av hårt jobbande lär stå på schemat. Kommer det vara värt det? Oja! Vi får se hur länge vi blir borta, men så länge pengarna räcker lär vi vara på resande fot. Längtar. Sand. Hav. Värme. Frihet. Allt. Kan inte med ord beskriva hur extremt jäkla mycket jag längtar bort från denna vardag. Jag älskar alla mina nära och kära men jag behöver äventyr. Jag behöver resa. NU!! Så med målet i sikte (skolans slut) börjar jag smått inse att jag snart kommer kunna kalla resandet för min vardag, skolan kommer vara dåtid. Hur jäkla fränt är inte de? Blir nästan småpirrig i hela kroppen!! Efter en hel del resande kommer jag nog resa lite mer, haha! Nej men min dröm är iaf att plugga utomlands (helst på college i USA). Vart, där palmerna bor iaf! Till vad, I have no freaking idea... Men det löser sig, har tid att tänka. Något med film, foto, redigering? Media, reklam... Kanske något sånt, men hinner väl ändra mig!! Iaf, framtiden ser rolig ut. Exotisk. Vill bara spola tiden lite. Men sommaren har en del härliga resor inplanerade också! Ska bara ta mig igenom de sista proven/inlämningarna osv! Ett prov, två inlämningar tills på fredag. Har inte börjat med något. Right. Har iaf pluggat inför mattenationella. Let's do this. 
 
 
Publicerat i Vardag