sick and tired of being sick and tired

Hej på er!! Idag gick jag till skolan, kanske inte mitt smartaste beslut... Nu när jag kom hem känner jag bara att jag har NOLL energi kvar och huvudet känns så tungt. Och så snuva, hosta och lite hals och öronont på de!! Jo men viss sörru livet är på topp om man får skryta lite. Nee. Vill träna, men de blir ju som ni förstår inget av med de nu... Så istället passar jag på att äta massa choklad medan jag ändå är sjuk. Känns som en bra kompromiss lol!! Aja nog med det. Från en negativ grej till en annan. Är så stressad över skolan, nu kommer verkligen alla stora prov och uppgifter. Sån ångest. Vi har så mycket på så lite tid, vad fan har vi gjort resten av året känner jag. Nu vill jag bara ta studenten och vara klar. 
 
hade inte vart fel med några m&m;s... utan peanuts...
 
 
Publicerat i Vardag