But darling, you have to be your own hero

 
Sjuk. Som vanligt känns det som... Hej världens sämsta imunförsvar!!! Idag skulle jag gått i skolan och fått massa gjort, men istället har jag legat sjuk i min säng. Ikväll skulle vi firat världens bästa Farfar som fyller 80 år idag men istället är jag sjuk... Ville så gärna fira honom, men man kan ju inte rå för att man är sjuk å andra sidan. Får åka till honom och gratta lite extra en annan dag när jag är frisk!! 
 
Har haft sån inspiration i mitt huvud den senaste tiden, men har svårt att få ur mig den. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den haha!! För det första kostar vissa saker lite pengar för att genomföra. För det andra kräver de lite värme i luften. Så jag får väl tappert vänta in bättre tider och jobba på idéer tills vidare... 
Publicerat i Vardag