once you choose hope anything is possible

 
Hej på er!! Nu är jag hemma igen efter många roliga timmar med mina kusiner! Vi spenderade som sagt gårdagen ihop och sedan sov vi över hos Mimmi! Nu har jag dock väldigt ont i nacken... Vet inte om det beror på hur jag sovit eller att jag ramlade och slog i huvet och knäckte nacken igår, så himla klumpig!! Lyckades ramla tre gånger igår... Så nackontet kan ju komma från knäckningen! Har en fin liten bula i pannan också haha!! 
 
Sedan har ju snön öven lagt sig fint på marken! Vilket betyder att jag behöver komma ut och knäppa lite kort i snön! Men känner att jag måste storstäda mitt rum så får se om jag hinner! Annars är jag ledig imorgon och kan ta det då!! ♥♥
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Linnéa :

Haha ååh Lina så typiskt dig<33 Saknar dig!

Svar: ja verkligen!! Saknar dig också!! <3
Lina