Fotografera

 
Gillar den här bilden från när jag var med skolan och vandrade i Kebnekaise. 
Har funderat mycket på fotograferingen och hur jag ska utvecklas. Vill veerkligen bli så mycket bättre på olika plan och verkligen skapa. Funderar på att köpa lite böcker kanske gå en fotokurs och sedan låta fantsin flöda, inte ha några gränser. Låta det bli jättedåligt eller jättebra. Våga lite mer. Och inte bry mig om folkmassor, fånga ögonblick även om de är obekvämn. Jag vill satsa på bloggen lite då jag tycker det är kul att ha en plats att uttrycka mig i text och bilder på ett så kreativt sätt som möjligt. Samtidigt ha det som en plats där jag kan kolla tillbaka på minnen! Har sagt det till mig själv många gånger att 2015 ska bli Mitt år. Ett år då jag sätter mig själv först och inte är rädd för att göra de som gör mig lycklig. Jag ska göra det som får mig att utvecklas, satsa på de jag verkligen vill och bara tänka på mig lite. Jag har en tendens att inte våga i rädla om att skada andra. Och visst måste jag tänka på andra också, men jag måste även tänka på mig för att det ska gå runt. Om ni förstår mig? Här kommer fotograferingen in. Det är något jag älskar, tappa bort mig i fotograferingens värld... Ett foto, en bild som förevigar ett ögonblick, är det inte häftigt egentligen?! ♥
 
 
Publicerat i Vardag