Find the silver lining

Why so serious?
 
Hej på er! Hur är det med er? Jag har haft en intensiv och jobbig dag men ändå en behaglig!! Jag mår som bäst när mitt liv är hanterbart fullspäckat!! Kan inte sitta still och blir otroligt rastlös fort men är också väldigt känslig för stress, det är verkligen en balansgång!! Dagen började sådär och kunde blivit katastrofal då jag vaknade 10 minuter innan jag skulle gå men precis innan jag gick fick jag meddelande om att första lektionen var inställd, gjorde min dag! Andra lektionen var fritt arbete sen skulle vi på teater! Har svårt att sitta still så länge så ja det vart inte så lyckat för min del!! Men den var säkert bra, kunde vara inte fokusera!! Sen åkte jag direkt till gymmet och körde en grym workout!! Kände bara att jag hade så mycket energi och blir vekligen glad när jag tränar och av att träna!! Tycker verkligen om att göra av med all energi och verkligen ge allt!! Längtar till nästa träningspass när jag går därifrån!! Samtidigt som att jag har lagt upp litet schema/mål för att inte ge för hårt då jag är en riktig tävlingsmänniska haha! Det är en sån fin linje tills det blir för mycket! Man ska också träna av rätt anledningar och för att man mår bra av det!! Det ska aldrig vara ett krav eller en press och orkar man inte en dag så är det okej!! Jag tränar för att jag mår bättre mentalt av det och det är en avslappning psykiskt för mig!!! När jag tränar så kopplar jag bort alla tankar och det är enda gången jag kan göra det!! Alla har olika saker som ger lite paus och att träna med musik i öronen kan nog vara något av det bästa som finns!!! Men såklart finns det jobbiga tillfällen också, försöker dock bara bära med mig de positiva♥
 
Publicerat i Vardag