Breathe deep, breathe clear

 
Det gör så ont att hon är borta. Men jag kämpar genom dagarna genom att tänka på att hon slipper lida, slipper ha ont, slipper vara sjuk. Och att jag har flera underbara minnen att bära i mitt hjärta. Övertygar mig själv att hon har det bättre nu. Men jag saknar henne. Så mycket.
 
Farmor, du kanske inte är här med oss på jorden men du är med i våra hjärtan nu och i all framtid. Även om jag inte kan se dig vet jag att du finns i våra liv ändå. Jag älskar dig så mycket. Du har lärt mig så mycket jag alltid kommer bära med mig. Om jag blir ens hälften så bra som du kan jag skatta mig lycklig. Att jag var lycklig nog att bli ditt barbarn och lära känna en människa som du... det finns inga ord för hur mycket du betyder ♥ 
Publicerat i Vardag
#1 / / Mimmi:

Saknar henne så det gör ont. Tur att jag har er.❤️

Svar: Tur att vi har varandra ❤️
Lina