Makeup

Hej bloggen! Idag var en kort skoldag vilket var mer än skönt! Efter skolan drog jag och några klassisar in till stan. Fick med mig lite smink som jag tänkte visa imorgon! Följer en del kanaler på youtube med makeup tips osv så jag fick lite inspo därifrån! Skulle verkligen vilja bli bättre på sminkningar och hår osv, ganska roligt att hålla på ändå! Men jag tycker om det mesta där man får vara kreativ. Smink är ju lite som att måla men ditt ansikte är istället för papper, målarduk!! 
 
Iaf är två av mina favortitkanaler dessa, en bra blandning av olika filmer! Några lite roligare och så!!
 
Carli Bybel - en av hennes videos här under (min toppfavorit när det kommer till inspiration av smink, hon är legitimerad makeupartist)
 
 
Shani Grimmond - en av hennes videos här under (hon är duktig på smink också men inte lika, hennes kanal är lite roligare dock)
 
Publicerat i Vardag