without you i'd be nothing

 
Det finns några människor jag aldrig skulle kunna leva utan. Därför kände jag att en bild på mimmi passade in perfekt! Mina kusiner och några av mina närmsta vänner gör verkligen livet mer värt!! Ibland undrar jag vem jag skulle varit utan dem? Mina kusiner tex har ju format mig enda sedan dag 1 och det är jag tacksam för. Sedan finner man nya vänskaper på vägen genom livet som formar en från där man är då. Dessa betyder ju precis lika mycket. Det jag ville komma fram till var att utan dessa fina människor jag har i mitt liv skulle jag inte vara någonting!! Och det känns ändå ganska fint! 
Publicerat i Vardag
#1 / / Mimmi:

Och utan dig skulle jag inte vara någonting alls. Du var den enda som fanns den tid då jag var mobbad, du är knappt ens en kusin, du är en syster.

Svar: Du är bättre än bäst! Du är allt! Du är min syster❤️
Lina