I can't tell if it's killing me or making me stronger

Asså jag känner bara hur allt ligger över mig som ett tjockt jävla moln. Har så mycket plugg just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vet inte var jag ska börja. Vad jag ska prioritera... De jag pluggar går inte ens in för att jag är så upptagen med att stressa över allt annat som finns att göra! Jag har pluggat så mycket jag orkat idag med paus för en prom och ett kort träningspass med pappa för att ladda lite energi. Men jag känner bara hur jag gjort en bråkdel av allt jag måste göra och jag vill bara att skolan ska vara över. Jag kan inte njuta av allt de roliga som har med studenten att göra för allt plugg nu i slutet är så jävla jobbigt. Fy. Längtar tills studenten så jäkla mycket. Då blir jag av med ett stressmoment i mitt liv!!!♥
 
 
 
Publicerat i Vardag