Photoshoot

Tjenare på er!! 
Lite dålig uppdatering nu de senaste dagarna känner jag men jag jobbar på saken! Haha! Idag skulle jag träffa min kusin hanna men hon blev sjuk så de blev ändrade planer. Fick åtminståne sova lite längre då. Imorse kollade jag lite på tv och åt mat ! Resterande delen av dagen har jag spenderat med elin. Först chillade vi lite hos henne sen gick vi ut och fotade. Efter de fixade vi hennes blogg aslänge (resultatet HÄR) och jag låt typ och halvsov eller filosoferade eller nåt i min säng utan min mobil så jag glömde helt bort att jag skulle på bio med laura så de slutade lite sorgligt haha! De blev ingen bio, en annan gång när jag har lite mer koll på omvärlden!! 
 
Efter de käkade vi, min familj plus elin och hennes mamma hos oss och sen övningskörde elin i en timme typ, vi stannade och köpte lite glass på vägen hem! Och nu sitter vi och fixar lite till med hennes blogg, hon dansar lite och snart ska vi väl se på film eller nåt!! 
 
Pusssssssss♥
 
Jag glömde min dator hemma så har inte bilderna, ni får dem imorgon! Har bara en på elin!! 
Publicerat i Vardag