saker förändras

hej på er! nu är det typ mitt i natten men jag kände för att vara vaken lite, hehe! Min käre kompis Soffi (sofia från min dans..) som också ska åka till USA med STS fick sin hjälporganisation i USA idag, såå kul!! Vill också veta min om jag får nån?! För er som inte vet vad en hjälporganisation är: när  man åker med STS så har de inte eget folk i alla delstater osv utan samarbetar med amerikanska organisationer, det betyder att det inte alltid är STS som fixar med kontaktperson och värdfamilj. Så hon kommer ha CCI i USA, hoppas den är bra! Är himlans taggad på allt!! I vår, kommer inte ihåg exakt när så drar jag och Soffi ner till götet för att träffa andra personer (svenskar) som ska åka som utbytesstudenter 2013-2014.. Sen får man ju reda på familj nån gång i vår eller sommar!! och sen är det New York som gäller en vecka innan man drar till sin familj nånstans i USA!! Btw, jag måste samla in massa pengar inför resan, hehe jag känner att det kommer bli en hel del shopping!
 
Juste! Min dator funkar ju igen ( det skrev jag väl?! pallar inte kolla om jag gjorde de iaf) men jag måste ju ända skaffa en ny... min nuvarande är väldigt opraktisk; tung, låter HÖGT, ingen kamera och ingen mic.. vilket kan vara bra när man skypar osv, så jag tänkte köpa mig en mac! kul kul!! :D
 
för att anknyta lite till rubriken! jag spelade lite sims nu höhö.. och det är sjukt tråkigt nu för tiden.. förut va jag värsta (VÄRSTA) simsnörden.. men jag får nog släppa de nu för det var astråkigt och jag tröttnade efter typ 5 minuter om ens de..??!  nodvändig fakta sådär..
 
kände för att göra en lite flagga... den blev väl (host*) fin?
 
 
Publicerat i Vardag