home

hej på er :) är hemma nu från en ruulig ledarutbildning med kyrkan ;) tänkte berätta lite kort va vi gjorde för att tråka ut er lite... :P vi kom ju dit i fredags eftermiddag och då hade vi typ ''pass 1'' mins inte vad vi gjorde höhö... eh aa nåt mer gjorde vi efter de jag inte vet...!? aa iaf så hade vi kvällsandakt och efter de kvällsfika. När vi hade ätit då gick vi över till sovstugan och flummade lite innan vi gick och la oss vid typ 1... sen så var vi tvungna att gå upp klockan halv åtta för att hinna göra oss i ordning lite fort tills morgonandakten vid 8 :) mys, sedan hade vi lite fler pass där vi bland annat var ute och hade lite ''islära/vara kall lära?'' typ. det var svinkallt i och med att jag inte hade tänkt på att ta med skidbyxor, så jag hade mjukisbyxor och jeans över de... kallt som ***!!! vi gjorde nån lek då typ, där vi hoppade i backar/lådor eller nåt och kan man säga att jag krockade ihop med en snubbe och trillade på höften AJ!!! har fett ont... :'( och så stoppade vi handen i isvakskallt vatten i 50 sekunder burrrr :/ aa sen så gjorde vi lite fler saker... på lördags kvällen mindfuckade ebba mig totalt!! är fortfarande helt mindfuckad men iaf, hon gjorde nåt himla korttrick och jag fattade ingenting :O och idag så städade vi, tråk... sen åkte vi hem och nu ligger jag i sängen och ska sova för jag är sjukt trött!! plus att sängarna där är inte de bästa så min nacke och rygg mår ju som den mår också :O aja nu ska jag sluta puss!!
Publicerat i Vardag