-

Hej hej!! Taggar inför tävling imorgon!! :) ska bli så kul, har köpt de sista idag; ögonfranslim, ögonglitter och rosa läppstift :) och så har jag ju blivit en morot också, haha! men det ser mer äkta ut än jag väntade mig, och de blir bra imorgon på dansgolvet!!

Jag längtar som fan till sönag för då ska jag åka till fjällen och sen åker jag där med elin :) de ska bli awesome!!
Vi ska ta lite fina bilder, äta godis ha de nice och såklart åka skidor!! jippi

Samtidigt som de är sjukt kul så önska jag att jag fick åka och sola!! min dumma vän hanna ska till marocko imorgon och sola, jag vill åka till Thailand :D Saknar!! vi ska ju antagligen åka dit i vinter och då kan jag sola!!



Vet inte varför men jag älskar denna bild!!! Känner mig stolf som fotograf haha :) en pinne eller gren eller vad de nu e men jag tycker om den :)))

Puss och hej leverpastej <3
Publicerat i Vardag
#1 / / Signe:

Sv: det var inte en och samma lägenhet. Om du ser så är flera av bilderna med NY utanför fönstret, och det finns en bild med Paris utanför. Ingen är samma lägenhet, men fan. Vi ska bo på flera ställen! Paris, London, Australien, Tokyo, Bangkok,Italien, Calefornien, grekland, Indien, Kenya o.s.v FAN VAD VI SKA RESA!