"those who don't believe in magic will never find it"

 
Hej bloggen! Jag har tänkt på det här med drömmar lite! Vad man har för drömmar och mål i livet! Eller snarare vad man har för plan! Jag har noll aning om vad jag vill göra med mitt liv, har bara inte lust att slösa bort de på något ovesentligt, och det kan man ju såklart definera olika! Men jag menar att jag inte vill slösa bort timmar med ett arbete jag inte trivs med eller år på ett ställe där jag ruttnar. Har alltid sagt att jag vill ha ett jobb där man tjänar bra med pengar, men det kanske inte ens är så viktigt. Det kanske spelar större roll att man trivs. Jag vet bara vad jag älskar att göra och det är att resa, jag vill bara se världen, uppleva saker! Nya upplevelser hela tiden som man lär sig av! Jag vill göra nytta, betyda något för någon och utvecklas i mig själv. Jag vill resa, se världen och fånga ögonblick med min kamera! Jag vill egentligen bara vara kreativ och aldrig behöva tänka logsiskt och bli rastlös, sånt känns bara så onödigt lol! Om ett år när studenten är ett faktum, då vill jag bara ta mina väskor och resa tills jag inte har pengar kvar! Och det kanske är så det blir, och jag kanske dessutom hittar mitt kall i livet på den resan, vem vet?! ♥
Publicerat i Vardag
#1 / / Lisa:

Vad hände under ditt utbytesår??