Decide that you want it more than you're afraid of it.

Hej ni fina som kikar in här trots mina usla men ytterst tappra försök att få igång den regelbundna bloggningen igen!! Är det så svårt?!? Som sagt försöker jag verkligen och sätter upp de på min lista av nyårslöften!! Blogg mera och mer regelbundet, plus fota mer!!! Men jag ska nog få till det! 
 
Från en grej till en annan. Idag har verkligen varit en dag i mängden men en väldigt skön dag. Startade den med lite disneyfilm för att sedan ta en långpromenad med mina kusiners hund som vi är hundvakt till. Sedan vet jag inte vad jag gjort med timmarna? Avslutade iaf dagen med en sjukt härligt träningspass. Något som var väldigt kul var att jag typ för första gången i mitt liv njöt lite av att springa. Brukar alltid kännas pisstråkigt men idag när jag körde intervaller var det faktiskt ganska kul! Nu när dansen ligger lite på hyllan kan det vara kul att hitta en träningsform som känns rollig igen! Även om det aldrig kommer slå dans haha ♥
 
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Mimmi:

JAAAA!!! Snart älskar du att springa lika mycket som jag! <3