Jobbigt

 
Hej bloggen, detta ovan är från min och Idas brunch imorse!! Supermegagott!! Vi sågs i vällingby plockade på oss massa frukter, drog vidare till mig och åt detta!!! såååå gott!! Vi tog även en liten promenad med Sierra och busade lite med henne!! Sen ställde vi oss och bakade en tårta som jag skulle bjuda brudarna på, och eftersom jag inte gillar grädde så gjorde vi en tårta med vaniljvisp haha!! Den vart ganska fin, lol, men iaf supergod!!
 
 
 
Och världens bästa Hanna och Sofia hade fixat denna fina korg med allt jag älskar, hatar och lite till!! Såklart massor med svenska saker!! Och världens bästa mira hade bakat mitt favvo knäckebröd och så fick jag ett superfint armband som jag ska visa sen!! Dessutom hade alla skrivit varsitt brev som jag ska läsa på planet på väg till USA!! Världens bästa vänner!!! Det blev ett gråtkalas när de skulle gå, fy vad de ska bli jobbigt utan dem!! Världens bästa vänner!!! Är så glad att jag har er ♥