There is no elevator to success, you have to take the stairs

 
Skolan är slut för dagen och veckan och jag är så taggad på helg! Kvällen blir en välbehövlig hemmakväll med film och familjen som sällskap! Sedan bjuder helgen på lite mysigt häng och andra roligheter! Men mer om de när det då! 
 
Jag är riktigt sugen på att åka till åland till mitt landställe där för några fotorundor! Även om jag skulle frysa sönder vilket är nackdelen på vintern! Fördelen med Åland är ju naturen! Tycker det är så tråkigt med miljö här hemma då jag inte har en fantastisk fotomiljö utanför huset bara sådar! På åland finns de så mycket fin natur, miljö och allt där man kan skapa olika teman! Men vi får se hur det blir på den fronten! Ganska kallt där just nu!
Publicerat i Vardag
#1 / / Aina Strand:

Men snygg!! :D

Svar: Åh men tack :)
Lina

#2 / / Mimmi:

Jag skaffar körkort imorrn så åker vi!

Svar: Grymt hahah!!
Lina