Snowing fantasy

 
Hej bloggen! Blev alltså lite fotografering i de kalla snöande vädret!! Har hunnit med så sjukt mycket idag och har nästan bockat av alla mina måsten trots att klockan bara är tre. Vaknade tidigt, gjorde en god smoothie till frukosten, drog till gymmet en snabbis, käkade, duschade, fotade, gick igenom och redigerade några bilder, städade i köket och nu sitter jag och pluggar! Känns väldigt skönt när allt är klart! Ikväll kan jag då ta det lugnt och gå igenom plugget en gång till i lugn och ro!! 
 
Känner att jag börjar bli lite bättre på att fota vilket är kul! Det ger motivation när man känner av utveckling! Det är bra med mål för då ser man extra tydligt när utvecklingen sker!! Jag vet att jag sagt femtioelva gånger att jag ska skaffa photoshop men det blir aldrig av för att jag nojar om det är värt pengarna... Men vill jag lära mig photoshop så måste jag ju köpa de haha! Just nu använder jag mig av gimp. Det är bra för att vara ett gratisprogram!! Och man kan använda lager och kurvor vilket ändå är bra! Jag måste försöka ta mig iväg till lite roligare miljöer för att kunna utvecklas på den fronten, att skapa lite mer!! 2015 ska bli ett riktigt fotografiskt år för min del!!! ♥
 
Publicerat i Vardag
#1 / / leavanny.blogg.se:

Så fin bild :D