Failure is not an option.

Hej på er kära läsare!! Idag har varit en väldigt "inte på min sida" dag... Har inte alls kunnat koncentrera mig eller fokusera för fem öre. Och motivationen har legat på noll. Skolan var stört jobbig och det enda jag lyckades åstakomma var att garva sönder åt några roliga bilder på felaktiga översättningar, om det nu räknas som att åstakomma nåt haha! Gymmet gick inte alls bra eftersom jag var så himla omotiverad idag. Men det är okej att ha låg motivation ibland, jag gick iaf dit även om jag inte körde fullt ut. Oftast är jag bara otaggad på att ta mig dit men när jag väl är där så är det så skönt. Men idag gick det verkligen inte och jag kände bara att det inte var värt att pressa mig själv. Vissa dagar är bara inte på ens sida. Så det vart en lång stretching istället, så skönt!! 
 
Tb till en tid med ljust hår! Måste säga att jag trivs bättre som brunett!!
Publicerat i Vardag
#1 / / Angelica Bengtsson Fotografi:

Åh känner igen mig, vissa dagar blir så och det är så himla jobbigt haha! Hoppas du får en bättre fredag :D