We are all addicted to something that takes the pain away

Idag har varit en riktig skitdag. Rent ut sagt. Vill bara att idag och hela veckan ska vara över. Alla moment av veckan ger mig ångest och jag är så stressad att jag känner mig helt apatisk. Försöker intala mig själv att det inte är långt kvar och att det går över snart. Men just i stunderna som är så jäkla stressiga och som tar kol på en så fungerar inte de riktigt. Är stressad och pressad ändå! Har svenskanationella imorgon och har typ inte hunnit plugga. Har redovisning på onsdag och förstår inte var ska göra, den uppgiften är sjukt svår och känner mig lost. Vill bara skita i den. Va ute och övningskörde idag men kunde inte fokusera så de gick bajsdåligt de med. Plus att jag fick ett dåligt besked idag vilket förstörde min dag. Idag var inte en bra dag...
 
Men något som gör mig glad är denna människa. Hon får mig att må bra. Min fina kusin och en favorit på denna jord♥
 
 
 
 
Publicerat i Vardag
#1 / / Mimmi:

Du är den enda som kan få mig att skratta som jag gör i USA. <3 Jag älskar dig bästa Lina!

Svar: jag älskar dig<3333
Lina