Packlista USA

Nu börjar min resa närma sig, eller iaf i fysisk form lol, psykisk har det redan varit en lång förberedande resa... Aja de jag skulle komma till va att jag nu gjort en slutgiltig packlista med saker jag måse ta med, och helt ärligt blev den längre än jag väntat mig!!! Hur ska jag få med allt?? Tänkte att jag kunde lägga upp den här för den som är intresserad så här:
 

Packlista USA!!!!!

Handbagage:

o   Flygbiljetter

o   Pass (visum)

o   Visumpapper

o   STS/CCI – viktiga papper

o   Försäkringspapper

o   Vaccinationskort

o   Kopia på betyg (?)

o   ICA-kort + papper

o   Visa-kort + papper

o   Kontanter

o   Viktiga telefonnummer

o   1 symbicort + 1 bricanyl

o   Dator + laddare

o   Mobil + simons amerikanska laddare

o   Kamera + laddare/datorsladd

o   Digitalkamera (?)

o   Adapter

o   Hörlurar x2

o   Böcker

o   Tidning

o   Skrivbok + penna

o   Present

o   Fotoram (elin)

o   STS- ryggsäck

 

Bagage

Kläder:

o   Shorts

o   Jeans

o   Mjukisar

o   Träningsbyxor

o   Kjolar

o   Klänningar

o   Linnen

o   T-shirts

o   Blusar

o   Skjortor

o   Koftor

o   Träningstoppar

o   Strumpor

o   Trosor

o   BHar

o   Sport-BHar

o   Bikini

o   Discodräkten

 

Skor:

o   Nike freerun

o   Dansskor

o   Bellerina

o   Flip-Flops

o   Converse

o   Nike air max

o   Vans (?)

 

Necessär:

o   Schampo

o   Balsam

o   Sminkservetter

o   Ansiktsprodukter

o   Deo

o   Parfym

o   Solskyddsfaktor

o   Tandborste

o   Tandkräm

o   Bettskena

o   Rakhyvel

o   Liten hudkräm

o   Tofsar + hårnålar

o   Nagelkitt

o   Sminkborstarkitt

o   Sminkväska

o   Tamponger + bindor

o   Smycken

o   Resterande mediciner

 

Övrigt:

o   Handduk stor/liten (?)

o   Borste

o   Ordbok + matteordbok

o   Svenskt godis

o   Foton

o   Presenter till värdfamiljen

o   Svenska mått

o   Miniräknare

o   Adapter + grenkontakt

o   Presenter från vänner/familjHandbagage:

o   Flygbiljetter

o   Pass (visum)

o   Visumpapper

o   STS/CCI – viktiga papper

o   Försäkringspapper

o   Vaccinationskort

o   Kopia på betyg (?)

o   ICA-kort + papper

o   Visa-kort + papper

o   Kontanter

o   Viktiga telefonnummer

o   1 symbicort + 1 bricanyl

o   Dator + laddare

o   Mobil + simons amerikanska laddare

o   Kamera + laddare/datorsladd

o   Digitalkamera (?)

o   Adapter

o   Hörlurar x2

o   Böcker

o   Tidning

o   Skrivbok + penna

o   Present

o   Fotoram (elin)

o   STS- ryggsäck