Breathe deep, breathe clear

 
Hej på er!! Fredagskvällen spenderades på sämsta sätt... Pluggade filosofi! Hade en inlämningsuppgift som skulle in innan midnatt så jag satt å skrev på den! Torsdagskvällen var däremot en grym kväll!! Började hos Anna och förade hela gänget! Sedan drog vi till Josefinas vid 11 för att gå på den andra samklassens skiva! Temat va glow in the dark! Så vi hade UV-färg... Iaf va skivan riktigt grym och vi hade inte lust att dra! Kom iaf hem runt fem på morgonen och tur för mig att jag inte hade något vikitgt att gå på i skolan! Sov till 12 och vaknade upp utvilad redo för plugget!! Eller så redo jag kunde bli! Något positivt idag var att jag hittade min andra sminkväska som jag hade lagt på något konstigt ställe! Så nu har jag alla mina favoriter samlade! Men skulle ju inte skada med mer smink haha! Älskar smink!! Något negativt är att jag fortfarande är sjuk! Dags att bli frisk känner jag!!
Publicerat i Vardag