Advent

Hej på er! Den här helgen har varit riktigt bra än så länge! Har spenderats med bra jävla människor på bästa sätten! Fredagen började med att jag skrev prov som gick så sjukt bra vilket aldrig är fel! Sen va de taco-middag med familjen för att sedan åka in till stan för utgång med mina brudar! Först lite barbesök och sedan till klubb! Vart inte en jättesenkväll för på lördagen vaknade jag upp ganska tidigt för att åka med Elin på danstävling. När man är och kollar på så saknar man det lite extra mycket! Tävlingen slutade inte allt för sent så när jag kom hem åkte jag och familjen direkt till klappis (min fasters restaurang klappbryggan) på julbord med en del av släkten! Så himla mysigt och väldigt god mat såklart!! Idag vaknade jag upp utan några alarm och har segat runt lite! Om en stund ska jag övningsköra med papsen och sen sak jag väl städa och lite så! Hoppas ni haft en bra helg!! ♥
 
 
Publicerat i Vardag