Welcome home

 
Hej bloggen! Idag kommer den här bruden hem från utbytesåret. Jag skulle vilja säga att jag är så jäkla glad att få träffa dig snart igen, har saknat dig enormt under året! Men jag vill också säga att jag vet hur svårt det vart för dig att lämna Kansas nu, det är ditt andra hem! Men du ska veta att du alltid kommer dunna åka tillbaks, och om du behöver sysselsättning nu när du landar i Sverige igen så ska du veta att jag är frivillig när som att sysselsätta dig. Ps, hoppas din jetlag inte blir lika illa som min! Det var ju meningen att vi skulle göra detta år tillsammans, men det blev inte riktigt så. Halva tiden hade vi varandra och det var synd att det blev som det blev. Men vi hade ändå några månader där borta då vi gick igenom samma resa! Och NY behöver vi ju inte ens nämna, för vi vet ju att det var bland de bästa (iaf för mig) under hela den tiden! Även om vi båda inte fullföljde detta år så är jag glad över att jag gjorde de, vi har ändå kommit närmre varandra, träffat "the fantastic four" och haft många roliga minnen tack vara utbytesåret. Och jag skulle inte byta bort någonting oavsett hur det slutade! Soffi du ska veta hur mcyket du betyder för mig och du ska veta att du aldrig kommer bli av med mig nu, hehe!!  Vår vänskap började i varsitt fönster under ett dansläger på ekerö, och vart den ska ta oss får tiden avgöra men jag vet att det kommer leda oss till något bra!! Puss love u ♥♥
Publicerat i Vardag
#1 / / Soffi!!:

Åhhh!! Ska bli så skönt att träffa dig på Söndag! Har saknat dig jättemycket och New York med dig var såååå kul!! Älskar dig!