New Yorks gator

 
Kan nog ärligt säga att New York är en av de bästa städerna jag besökt!! Helt underbart!! Men de skulle inte vara helt fel med ett besök utan sts... Liksom en resa på mina egna villkor! Jag vill så sjukt gärna åka tillbaks!! Underbar stad som liksom har allt! Bara känslan!! 
 
Jag älskar verkligen att resa! Man får typ en kick av resande! Älskar nya upplevelser!! Kanske är de att jag gillar avbrott i vardagen, men vem gör inte de! Blir bara så lätt rstlös och uttråkad så jag behöver saker att se fram emot som kan bryta av!! Så jag skulle inte banga på lite resande i år, vi får se vad världen har att erbjuda!!
 
Ledsen för lite kass bloggning! Vaknade med brutal smärta i höger del av magen och trodde typ att de va blindtarmen, men efter att ha haft värmekudde på magen i en timme och efter ha tagit en alvedon så blev de lite bättre! Så då var de bara att sätta igång och plugga!! Sen drog jag till gymmet och körde gärnet!! Skönt! Nu på kvällen har ajg bara varit hemma och tagit det lugnt! I helgen blir det pluggarhelg och tränarhelg!! Får se om den har nåt annat att bjussa på! Puss
Publicerat i Vardag