bästaste

Hej bloggen!! Idag var en seg dag då jag vaknade klockan 2... (förra inlägget va tidsinställt). Jag sov asdåligt så jag antar att jag behövede sova ut lite! Men vaknade med brutal huvudvärk.. Tog en alvedon och pluggade ändå, fick bita ihop lite, måste ju få allt gjort!! Iaf, sen åkte jag och fikade med Ida i Alvik, bara en snabbis men de va mysigt!! Efter de kom jag hem och gick ut och sprang och testade även de lokala utegymmet!! Va ganska najs alltså!! Men jag lär inte kunna gå imorgon pga benpasset där haha! Nu på kvällen har min finaste Elin varit här, så mysigt!! Nu ska jag ta och sova och ladda för att plugga imorgon!! Onajs men behövligt!! Puss
 
I brist på bilder...
Publicerat i Vardag
#1 / / Malin:

Hej! Hur känns det nu när du varit hemma i Sverige ett tag, längtar du till USA? Funderar du på att flytta dit när du blir stor eller trivs du i Sverige? :) Kram!