Julafton

Hej bloggen! Det blir lite glest mellan inläggen. Men förhoppningsvis blir det bättre!! Speciellt med tankte på min julklapp! Fick en GoPro Hero 4 Silver!!! Så glad! Den är en av de nyaste av GoPro-kamerorna och den enda som har inbyggd touchskärm!! Enkel att använda och väldigt praktisk! Av storebrorsan fick jag även en "GoPole" som den kallas, alltså en pinne där kameran kan sitta fast på så att man kan filma/fota i bättre perspektiv! Av mina mor och farfarföräldrar fick jag pengar och i strumpan fick jag gosestrumpor!! Väldigt glad över presenterna, uppskattar dem sjukt mycket! Men viktigast av allt idag var tiden som spenderades med familjen!! Först hos farmor på hennes vårdhem med lite människor, sedan hos kusinerna som även kommer till oss imorgon! Perfekt! Hoppas ni alla har och får en fortsatt fin jul! ♥
 
Simon, Farmor, Farfar och jag ♥♥♥♥
 
 
 
Publicerat i Vardag