Bättre dagar har man haft...

Alltså på riktigt nu... Jag har sån brutal smärta i min svanskota att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!!! Kan inte sitta som vanligt och absolut inte ligga på rygg utan en kudde under svanskotan. Stå upp gör svinont det med men är lindrigare... Den enda gången jag kan slappna av lite är liggandes på maga... AJJJ! Det är typ som en knöl under huden till vänster om svanskotan som är lite mindre än en golfboll, och den gör sviiiinont, tror det är mest de som gör så ont! Men vad fan kan det vara liksom. Har inte ramlat eller någonting, vaknade upp i lördags med värsta smärtan, sover gör jag dessutom alltid på mage så jag kan ju inte typ sovit på nåt hårt! Det blir typ värre varje dag!!! Försökte googla men hittar intget som matchar. Det är liksom inte nåt inflamerad, bara en hård knöl som gör ont, kan man få en fraktur från ingenstans? Eller vad fan är det... Haha aja ska sluta trötta ut er med mina svanskotebesvär och hoppas att det inte blir värre... För då kommer jag ine kunna gå!!
 
Hej förresten, som ni märker har det inte varit bästa dagen man kan tänka sig... Annars måste jag plugga idrott till imorgon, ska ha en muntlig framställning. Gjorde nåt kortfattat när jag kom hem men sen orkade jag inte för det gör för ont att sitta upp. Nu ligger jag i sängen på mage och har dessutom ont i nacken, fasen... Ska väl surfa runt lite och sen kolla top model, göra klart idrotten, äta och sova! Hoppas er dag varit bättre än min... ♥♥
 
 
Älskar fotona mot denna vägg på Åland! Även om kvallen på denna vild är kass... Vi åker till stugan på kristi himmelsfärd så jag tänka åka och fota just där! Och även på andra ställen, finns ju så fin natur där, som man inte riktigt hittar i stockholm... 
Publicerat i Vardag