Sklle publicerats igår

Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan som vanligt!! Hahah underskattade min fysikkunskap eller så överskattade jag proven här.... Alltså felrvalsprov, ganska lätta om jag får säga så!! Iaf Mikala hämtade mig efter skolan och så åkte vi hem och jag skypeade med universums bästa vän Elin!! Saknar min bajsis!!! Det var helt underbart att prata med henne igen, saknar henne så mycket!! Hon skulle åka till friends och köa för 1D biljetter!! Hoppas hon får några!!!! Iaf, efter en typ en timmes prat med min älsk så gjorde vi oss iordnigng för att åka på football game!! Det var Texas City mot Goose Creek haha!!! TC vann!! Vi kom just hem så matcherna tar lång tid här, vi stannade och åt på Jack in a Box, som förövrigt har brutalt goda pommes!!! Aja nu ska jag sova!! Fredag imorgon vilket betyder sista skoldagen innan tre dagars helg!! Partey!! <3
 
New York