Måndag!!

Hej bloggen! De jag skulle visa er va en film men den vill inte laddas upp på bloggen så vi får se när jag kan få upp den!! Idag har jag ledigt från skolan vilket är skönt!! Sen ikväll är det dans igen vilket jag är sjukt taggad på!! Vi har inte haft dans på en vecka så det ska bli askul att dansa och träffa alla på dansen igen!! Taggad!! Imorgon är det skola igen precis som resten av veckan! Får väl se sen vad dagarna har att bjuda på utöver skola och dans!!! I helgen ska jag troligtvis träffa hedda igen också!! Vilket är askul, aldrig fel att umgås med henne liksom!!
 
Juste var och handlade lite smågjerer igår, köpte en laddare till mobilen som man kan ha i väskan och ladda från i nödfall!! Ty en mobil mobilladdare om ni fattar?? Sen köpte jag ett skal... Och så skrev jag ut lite bilder och köpte lite annat smått och gott!! Bilderna bleb dock jättemörka när jag skrev ut dem men de är ljusa i dator så jag ska försöka fixa de ocj skriva ut nya!! Hoppas ni har det bra puss!! <3
 
 
saknar mina brudar <3
#1 / / Fanny:

Kortisen saknar dig också!

#2 / / Sofia:

Saknar dig meeed!! :-* <3