Hemskt ledsen

Hej bloggen. Allt är väldigt jobbigt och jag har inte orkat blogga på ett tag. Det kommer bli lite gles uppdatering då jag inte känner för att skriva massa positiva inlägg om att jag mår så bra när det inte är sant. Och jag vill heller inte bomba bloggen med deprimerande inlägg. Det lär komma upp lite bilder från helgen osv men tills jag känner mig bättre så kommer det bli lite glest som sagt!! 



#1 / / Alice:

Det är förjävla jobbigt ibland. Kan inte annat än att säga att jag vill skriva en kommentar för att visa att du inte är ensam och att "alla andra" inte har en dans på rosor. (Om nu detta handlar om utbytesåret överhuvudtaget). Personligen har jag haft mångamånga downs och hunnit gråta floder hittills under mina två första månader i Vermont. Det är inte kul att vara ledsen men att vi är det är helt normalt, för detta är svårt! Fortsätt kämpa och se fram emot ljusare tider. What doesn't kill you makes you stronger. Kram!

#2 / / Linnéa:

Tänker på dig finis! Puss o kram<3333333

#3 / / Bea:

Du är så stark vännen! Kärlek på dig<3