Babbel

Photo credit Hedda 
 
Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan som vanligt... Och nu har är jag hemma och gör lite läxor osv! Har skypeat med min älskade mamma och även lite med världens bästa storebror!! Pappa är nu i Fillipinerna för att jobba och det är väl drygt 14 timmars tidsskillnad för oss nu så det är lite svårt att prata med honom!! I helgen åker även Simon och mamma till London för att ha en mor och son resa... Då mamma och jag har haft en mor och dotter resa, jag och pappa har haft en pappa dotter resa och Simon och pappa har haft en far och son resa.... Så nu var det dags för mamma och Simon att få resa!!! De ska se en NFL match bland annat!! Hoppas de får kul!!! 
 
Iaf i helgen åker jag till Hedda!! Lördag morgon till Söndag nån gång!! Ska bli sjukt kul och skönt att ses igen!!! På tal om Hedda, saknar NY och alla mina fina bruttor! Ska snacka med Soffi idag om en stund också!! Vi hade förjäkla kul i NY vi alltså!!! Sjukt att man kan bli så nära med människor på en vecka!!! Men om några år blir vi sex and the city gänget i NYC och gör NYC till en farlig plats, lol!! Nej men vi kom överens om att åka tillbaks dit tillsammans och jag är fortdarande på så vad säger ni tjejer?!!! Hehe!! Vet inte riktigt poängen med inlägget... Men jaah, jag lever här borta, hoppas ni har det finfint där hemma!! ♥
#1 / / Soffi:

Jag är pååå!!! :D <3

#2 / / Fanny:

Ja inte har jag glömt heller!! Detta gjorde min dag lite bättre, tänker på dig och saknar dig också!