Klappbryggan

Tror fasen att jag har glömt att berätta om att min fina faster nåna (aka Jeanette, aka idol Sara Sangfelts mamma) har öppnat restaurang och det får man ju inte missa!!!! Restaurangen heter då Klappbryggan Restaurang och Café (hemsida HÄR)!!! Den ligger i Åkersberga, mer precis adress hittar ni på hemsidan!! Så jag tycker ni kan kika in på hemsidan, eller varför inte åka förbi och ta en lunch, fika eller vad som passar er!! Jukbord kommer det också finnas i december så varför inte Julbord på Klappbryggan Restaurang och Café?? Jag har ju då inte varit där än eftersom att jag befinner mig här men jag kan lova att det kommer smaka fantastiskt, mina kära föräldrar har ju dessutom intygat!! Och kanske får du syn på Sara där, vem vet?! 
 
Snodde lite bilder på fint fika från Sarisens blogg !! Bilderna tillhör såklart henne men tänkte att det är okej för att göra lite reklam!! Puss <3
 
 
 
 
 
           Och detta från Klappbryggans hemsida!!
 
#1 / / Felicia:

Mums!