Inperfection is perfection

Hej bloggen! Idag var jag och köpte en liten jacka! Fanns inte så stort utbud som i Sverige lol men jag köpte mig en från a&f som jag kan ha!! Den kanske inte hade varit mitt förstaval men det var den finaste till relativt bra pris som jag hittade så den fick duga! 

Nu på kvällen har jag sysselsatt mig med att skissa/rita!! Jag har tänkt länge på så mycket saker jag vill göra osv men det är som att jag ger upp innan jag försöker för jag intalar mig själv att jag inte kan... Men det är slut på de nu!! Jag ska sätta upp mål och jag ska nå dem! Jag älskar att fota, rita och göra musik (sjunga och spela instrument)!! Men jag tar mig aldrig tid att tillfredsställa mig själv!! Så jag har bestämt mig för att göra de nu! Jag ska köpa mig en blå gitarr (har alltid velat ha en blå!!!) när jag kommer hem igen, och jag ska lära mig spela! Jag ska börja fota mer, och jag ska köpa photoshop så att jag kan få mina bilder dit jag vill ha dem! Och jag ska rita så mycket jag kan för Min skull! Inte för att det måste vara perfekt!! 

Vad jag ritade idag, jag kanske laddar upp lite då och då och så kan vi ju se om man kan se nån skillnad?! Jag vet att jag är lång ifrån perfekt på att rita och jag strävar inte efter de men jag strävar efter att se en skillnad i vad jag gör typ en framgång antar jag!! 



#1 / / Bea:

Åh vad fin! Du är ju jätteduktig ju!

#2 / / Johanna ;):

Jäääääääklar vad fint linis!! :O :D <33

#3 / / Hjalle:

Men guuuuuuud va fin!!! Visste inte att du va en sån talang:O <3

#4 / / Simon G:

Fint ritat! Låter som en bra idé att sätta upp mål, gör jag inom fotografering så man vet när man förbättras så att säga. :)