Sista gruppträningen

Hej boggen! Jag är lite deppig nu... Idag var det SISTA gruppträningen någonsin för min grupp Addiction. Och jag var sjuk och kunde inte dansa!!! Usch och fy! Jag måste bara säga att alla mina fina gruppiskompisar är underbara! Jag njuter varje gång vi dansar tillsammans och det har blivit så himla mycket roligare att tävla sen vi började med gruppen. Jag tycker att vi har utvecklats något enormt och är glad att den här terminen har gått så jädrans bra, känns bra att få avsluta med flaggan i topp!! Nu gäller det bara att ta i allt vi har och njuta av varje sekund på SM på fredag!! Älskar er tjejer och tack för alla fina träningar och tävlingar! Trots att vi tjatar stor delen av tiden så har det varit underbart!! ♥
Sen vill jag passa på att skriva om dansen i allmänhet! Jag är så tacksam för att jag har fått leva mitt liv som tävlingsdansare. Jag har dansat på min dansskola under största delen av mitt liv, jag kommer inte ihåg hur det var att leva utan dansen!! Helt sjukt vad sorgligt det känns. Även om jag troligtvis kommer tillbaks dit så kommer det inte vara samma sak och Addiction dasar för sista gången på fredag, åh nej! Jag har utvecklat något enorm den sista tiden och jag känenr bara att dansen fått större och större betydelse för mig, men man ska ju sluta på topp... I helgen ska jag dansa för att jag älskar att dansa, jag har inget att förlora och har ingen prestationsångest eftersom att det inte kommer spela någon roll vart vi kommer. Jag ska dansa för att jag älskar att dansa och jag ska njuta som bara den! Har man aldrg tävlingsdansat så vet man inte hur speciellt livet är, det är en livsstil. Och jag har min dansskola att tacka, de gjorde dessa 12 år av mitt liv till något extra och jag kommer bära med mig de resten av mitt  liv!! ♥
 
Publicerat i Dansen
#1 / / Soffi:

<3