Havet

 
Den här vägen vill jag gå,

tänk er att varje morgon kunna gå den här vägen ner mot vattnet och ta ett morgondopp i morgonsolen. Tänk er att ha sin stora strandvilla med ljus inredning, många stora fönster och lyxiga detaljer bakom dig när man går den här vägen ner till stranden. Tänk er att med den här utsikten kunna sitta och äta frukost med frukter, juice och allt där till, tillsammans med sin drömprins. Tänk er att få blicka ut mot horisonten och känna att man landat och valt rätt väg och att inget kan stoppa en från att lyckas, tänk er att få lyckas där, just där...
Jag vill gå den här vägen varje morgon i mitt liv, jag vill göra de hand i hand med min drömprins och veta att livet ligger framför mig och att jag ska gå igenom det med honom och varje morgon kunna gå denna väg med sanden under fötterna och hans hand i min, den här vägen varje dag förevigt ♥
Publicerat i Vardag