Dagen

 
Hej bloggen!! Skön men oskön dag idag, hade 5 timmars håltimme mellan första och sista lektionen... Men jag och några av mina klassisar satt kvar i alla timmarna och pluggade till provet som va sista lektionen. Provet gick nog bra hoppas jag! Näst sista pluggprovet! Jag har spanska nationella muntligt kvar men de är svårt att plugga till sen har jag idrottsprov dagen innan skolavslutningen, oskönt asså!! Men om jag läser lite varje dag så kommer jag inte behöva råplugga så de är ju najs!! Köpte nya skor för bra pris idag också, gick in på Belle shoes i vällingby innan jag drog hem så ett par fina balerina fick följa med hem eftersom att jag inte pallar gå runt i converse och vans hela sommaren! Visar bild senare, just nu ligger jag med lurarna i öronen och lyssnar på pink satt jag pallar inte fixa de lol! Men senare så... 
Publicerat i Vardag