Hard work, work

Heeeeeej babes!!!
Idag har jag haft en stressig men bra (för de mesta) dag!! Asså gud vet ni vad som hände idag? Vi hade ju idrott första lektionen idag och när jag skulle byta om efter idrotten så insåg jag att jag hade glömt en vanlig bh... hahah asså jag blev så sur på mig själv ett tag där, men de va ju bara att rycka upp sig och gå runt med sport-bh hela dagen, haha tur att jag hade en luftig tröja så det syntes inte, tror jag...! 
 
 
Iaf så hade jag två prov idag, först engelska grammatik. Kändes okej. Sen hade jag naturkunskapsprov sista lektionen och det känder bra, hoppas bara att jag skrev allt hon ville att man skulle skriva. Kunde iaf alla frågor, tror jag, hehe!!
Efter skolan hade jag dans och vi tränade par för första gången denhär terminen, SHIT VA DE VA KUUUL!! Vi ändrade lite i dasen och den känns såå himla bra! Sjukt kul att dansa och den är riktigt bra, dansen!! Längtar asmycket till första tävlingen!
 
Till en till bra nyhet, alla våra lektioner är inställda imorgon vilket betyder att jag är ledig. Måste plugga lite hemma men iaf, jag kan chilla i soffan hela dagen typ!! 
Pusssssssssssssss
 
Från "dans på gården" (en tradition på af) .Innan vi slutade nian så dansade vi "work i, make it...osv" där och vi va såå bra! Saknar mina babes och saknar cp-koridoren (internt)!! Åh, love u babes!!
Publicerat i Vardag