30 januari

Hej!
Har haft en lång dag idag... Började med två timmars matte, tre lektioner efter lunch sen åkte jag hem, bytte om käkade mellis och drog på träning med gruppen! Köttig träning idag med, riktigt jobbigt men bra träning. Efter dansen åkte jag hem, åt middag och ÅLANDSPANNKAKA (godaste ever)!! Sen har jag pluggat i massa timmar och jag skulle vilja förlänga dagen med nån timme så att jag hann lite till! Men nu är det som de är och imorgon är det prov...

I brist på bilder.. Måste se till och fota nån dag snart, känner att jag vill ha ett litet projekt och göra nån riktigt cool fotografering!!! Får fundera ut nåt! Eller har ni några najsiga idéer?
Iaf en dansbild får de bli!!!

Publicerat i Vardag
#1 / / Mimmi:

JAG VILL HA ÅLANDSPANNKAKA MED GRÄDDE OCH HALLONSYLT!!!! Men inte så mycket grädde, mer hallonsylt <3 <3 Ge mig! Jag kommer till dig ikväll så får ni äta det igen :*

Svar: Hahahahah sååååå gott!!! Pallar inte!! Jaaa du får komma och äta ålandspannkaka!!! Med hallonsylt är de bästa!! Löv juuuuuuuu <3
Lina