Livet

Livet i Texas... Jag har vart mycket sjuk på sistone och de hände nåt lite halvt läskigt för nån dag sen... Iaf så började de redan på lovet, då jag var sjuk med feber, hosta, snuva och huvudvärk... Det blev bättre men hostan va kvar och i veckan blev jag sjuk igen, ingen feber dock så de va skönt!! Men häromdagen så blev mina händer blå/lila... Ibland blir de så i några minuter även när jag är i Sverige osv men den här gången va de hela dagen... Och på kvällen blev de extra mycket... Hade lite spåret och andas kände mig riktigt trött och bara väldigt skum... Vi funderade på att åka till doktorn... Men jag bestämde mig bara för att vila ut. Dagen efter va de en aning bättre... Det har gått upp ovh ned men jag mår lite sådär fortfarande... Men men!! Imorgon har jag konsert med kören, är inte alla taggad för vi suger men aja haha! Höres <3