starkt solljus

hejsan! dagen har varit skön, jag mår bra idag men har träningsverk... ont överallt förutom magen. Jag är sååååå himla sugen på att gå en promenad med min plånbok och tömma den på pengar och fylla min garderob.. men de är inte alltid man får som man vill..synd de!!! de är typ vinter ute...... vill ha sommar och sol och värme och allt de där! Imorgon blir det en resa till tandläkaren för att boka in en tid då skrotet som just nu befinner sig i min mun ska ut!! Jag kommer sprudla av lycka när denna tågräls ligger utanför min mun, snart är målet nått!! jag är jäkligt stolt över mig själv som stått ut med denna skitsak i 2,5 år!! Bro jobbat lina! På lördag är det tävlig och jag är supertaggad, älskar att tävla, det gör mig glad!! Jag ska tävla i alla grenar så jag kommer bli trötter... Vi har uppgraderat våra gruppkläder med (än så länge) ett bar nya byxor! det blir att fixa en ny topp till senare!
Ledsen för ett osamanhängande inlägg men det kan bli så ibland... ha en bra natt! nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon tidigt på morgonkvisten för att bege mig till stan. puss
 
Foto: Lina Eriksson
Publicerat i Vardag