En trevlig överraskning

Tjenare!! Idag va en bra dag! Åkte till idrotten imorse. Med tanken på att det va en helvete vanlig torsdag vilket betyder att jag hade slutat vid 4... MEN sen fick jag veta att vi hade randig eftermiddag (inga lektioner) vilket betydde att jag hade 2 lektioner och nu är jag hemma och pluggar till prov!

Idag är det sista riktiga träningen på terminen :( sen har vi några extra + att man kan hyra sal i december men terminen och alla tävlingar för denna gång är över för min del iaf, NM är ju kvar om man bestämt att man ska åka på de! I helgen är det dessutom dansuppvisning vilket ska bli skitkul!!

Juste! Bokade biljetter till lucia i friends igår!! Blev så sugen på att höra alla låtar i stämmor och se hur mäktigt det är, utan att vara med. Det blir ju annorlunda när man kollar. Plus att det är i friends i år!

Publicerat i Vardag
#1 / / signe:

du är så vacker min vän <3

Svar: desamma babe <33
Lina