SOL

hej på er! idag är de sol och runt 20 grader!! fett skönt! har legat och solat lite och jag tycker själv att jag fått lite färg hehe... :P iaf så åker jag till italien om mindre än två veckor nu och de ska bli så jäfla nice!! sola och bada och äta god mat och såklart umgås med laura!!
 
senare idag kommer mira, hanna och sofia så att vi kan planera åland, drar dit på lördag och så ska vi chilla! vi cyklar från mariehamn till lemland där jag har min sommarstuga, och så ska vi ha de gôtt!!!
 
ska försöka ta mig ut och träna när de blivit lite svalare! måste komma igång och träna flera gånger i veckan, nu blir de inte tillräckligt... hehe! nånsom har tips på hur man kan göra träning kul, blir så himla uttråkad efter en stund..
 
puss hej <3
HAHA, väldigt snygg bild... iaf är de från thailand för typ 1.5 år sen :) hade ingen bättre bild, sitter med familjedatorn.
Publicerat i Vardag