shopping igår, stranden idag

hej! blev inget bloggande igår, va lite trött när vi vid 10- halv elva tiden återvänt från shoppingen.. de va väl inte den mest lyckade shoppingrundan för min del, men laura shoppade loss lite. Jag fick iaf med mig en tröja hem. jag provade den dock i en annan färg än den jag köpte (den färgen jag köpte var på rea, den andra var inte de) så när jag kom hem märkte jag att den jag köpte va typ mindre i storleken.. nu sitter den bra men om den krymper så lir den lite tajt... aja den är fin iaf! 
 
idag har vi varit på stranden, vi vaknade ''tidigt'' idag så vi kom iväg till stranden lite tidigare än vanligt. men nu är vi hemma och lagar lunch! sen tänkte jag ta en tupplur för jag är fett seg idag, trött... och jag måste ju vila upp mig till nästa vecka då jag börjar jobba!! ingen trött lina ska kliva in på jobbet!! hehe... 
 
våran försa lunch som vi lagade... pasta och tomatsås... sen åt vi de i en vecka, men nu varierar vi med andra pastarätter.. haha, de blir mycket pasta här!
 
puss hej ha en bra dag!!
Publicerat i Vardag