Jul 2012

Hej på er! 25 idag och julafton är förbi.. Hade en jättebra dag igår med mycket mat, godis och bra sällskap! Hela släkten på pappas sida var här vilket betyder ca 20 pers vilket var myys!! Hög ljudnivå men kul va de! Jag fick lite julklappar också, pengar, iTunespengar, kläder, smink och happy socks :)

Strax ska vi åka till mina kusiner och äta kalkon. Mys med jul tycker jag!!
Jag insåg även att de är sista julen på 2 år som jag kommer fira med släkten.. Nästa år befinner jag mig i USA på andra sidan jorden med min värdfamilj.. Året därpå ska jag och min familj antagligen dra till Thailand, så de är ju både skitkul och lite synd... Har ju firat såhär med släkten de flesta jularna i mitt liv. Men kul att bryta vanorna också.

Nu ska jag göra mig i ordning, hörs sen <3

Publicerat i Vardag